Nieuwsarchief

De campagneresultaten lachen je toe!
In het voorjaar heeft MediaValue in samenwerking met Ontwerpbureau RS een campagne ingezet voor Beurskens Schoenmode . In plaats van de voor Beurskens traditionele voorjaarscampagne in de regionale printtitels? kranten is dit jaar ingezet op online advertising. lees meer

#PakDeMacht
De SP is klaar om te knokken, voor de zorg, voor de AOW-leeftijd en voor de Groningers om maar een paar issues te noemen. lees meer

Kwantum laat het wonen van alledag zien
Kwantum bestaat 40 jaar en viert dat met een campagne die het echte wonen viert. lees meer

Angstaanjagende Halloween Nights in Attractiepark Toverland
Ook dit jaar zijn er weer 8 avonden van de populaire Halloween Nights in Attractiepark Toverland. lees meer

Kwantum geeft gratis stoelen weg!
Vorige week ging de VT wonen & designbeurs in de RAI van start en Kwantum stond er ook. lees meer

Iedereen is mooi… van Van Tilburg
Van Tilburg Mode gaat met nieuwe commercial op TV en in de bioscoop lees meer

SP trapt Prinsjesdag af
De SP kiest voor MediaValue als mediabureau in de aanloop naar de verkiezingen in 2017 lees meer

MediaValue wint de Johan Cruijff Schaal
PSV heeft de eerste prijs van het seizoen binnen met de winst van de Johan Cruijff Schaal. lees meer

Zilveren Cross Media Award DELA
Sanoma|SBS en DELA winnen een Zilveren Cross Media Award met Waarom Wachten? na een nominatie in de categorie Cross Media Case van het Jaar. lees meer

MediaValue opent tweede kantoor in Rotterdam
Per 15 maart gaat MediaValue uitbreiden met een tweede kantoor in Rotterdam. Hiermee willen we onze positie in de Nederlandse markt, en dan met name boven de rivieren, verder vormgeven. We blijven geloven in een no-nonsense aanpak, korte lijnen en een direct aanspreekpunt met een senior-adviseur voor de klant. Met een locatie in de Maasstad zitten we met ingang van 15 maart nog dichter op de bal. lees meer

Sligro timmert aan de weg
‘Groots in genieten’ is de pay-off van Sligro. lees meer

DELA kiest wederom voor MediaValue
Na een pitch met diverse mediabureaus heeft Coöperatie DELA onlangs besloten de samenwerking met MediaValue te continueren. lees meer

Vervolg Campagne Audiolezen
Na twee eerdere en zeer succesvolle campagnes op radio gaan we in november weer verder met de campagne van audiolezen. Weet u wat radio voor uw organisatie kan betekenen? lees meer

Radiocampagne Altran
Al meer dan 30 jaar ondersteunt Altran haar klanten bij het ontwerpen en ontwikkelen van nieuwe producten lees meer

Kwantum Vloeren Campagne
In 2015 is Kwantum elke maand op de buis met verschillende thema’s en acties. lees meer

Nieuwe DELA campagne ‘Wat je meegeeft’ op televisie
Dela gaf aan 21 vaders en 1 lesbische moeder een camera mee met de vraag om de geboorte van hun kind - geheel zelfstandig - vast te leggen. lees meer

Varilux voorjaarscampagne 2015
In maart is de nationale campagne gestart van Essilor lees meer

Campagne Audiolezen
Campagne Audiolezen lees meer

Nieuwe TV campagne Essilor
Nieuwe TV campagne Essilor lees meer

Kwantum lanceert nieuwe cross channel campagne!
Kwantum lanceert nieuwe cross channel campagne! lees meer

Angstige momenten bij Attractiepark Toverland
Halloween Nights in Attractiepark Toverland. Durf jij het aan? lees meer

Nieuwe klant, Outfittery.nl
Nieuwe klant, Outfittery.nl lees meer

Nieuwe TV campagne Cooperatie DELA
Nieuwe TV campagne Cooperatie DELA lees meer

Kogel door de kerk: 19 Sanoma-titels verkocht
De verkoop van negentien titels van Sanoma aan New Skool Media is definitief goedgekeurd door de vakbonden, ondernemingsraden en licentiegevers. lees meer

Dela's Waarom Wachten? - deel 2
Na de ‘mooie woorden’-campagne van 2013, komt coöperatie DELA vandaag met een vervolg. lees meer

DELA-hit Ogilvy krijgt drievoudig vervolg
MediaValue verzorgt planning en inkoop van de campagne. Na het eerste deel van de vaak geprezen ‘mooie woorden’-campagne van vorig jaar lanceert lees meer

Lachwekkend lage prijzen bij Kwantum
Vanaf vandaag zijn de commercial te zien op TV lees meer

Grand Prix voor DELA bij IMC European Awards
De veelbekroonde campagne 'Waarom wachten tot het te laat is' van DELA, gemaakt door Ogilvy, heeft de hoogste onderscheiding gewonnen bij de IMC European Awards. lees meer

Radiocampagne De Meeuw Oirschot
‘Kan ons gebouw meegroeien met het aantal werkplekken?’ 'Hoeveel klaslokalen hebben we in de toekomst eigenlijk nodig?’ lees meer

Campagne DELA wint een Gouden Effie!
De reeds veelbekroonde campagne “DELA. Voor Elkaar.” heeft in de categorie Merkcampagne een Gouden Effie gewonnen. lees meer

Effie uitreikingen 2013
De afgelopen jaren was schraalhans keukenmeester, maar dit jaar is er drie keer Goud, een keer Zilver en tien keer Brons. lees meer

TMG stopt met Hyves. Dat melden bronnen rond het Telegraaf-concern.
TMG stopt met Hyves. Dat melden bronnen rond het Telegraaf-concern. lees meer

Bij uitgeverij Sanoma verdwijnen 500 banen. Een groot aantal tijdschrifttitels gaat verdwijnen, er blijven 17 titels over.
Bij uitgeverij Sanoma verdwijnen 500 banen. Een groot aantal tijdschrifttitels gaat verdwijnen, er blijven 17 titels over. lees meer

Outdoor gaat interactief.
lees meer

Dela wint Grand Prix in Cannes !!
lees meer

TV zorgt voor daling bruto mediabestedingen 2012
TV zorgt voor daling bruto mediabestedingen 2012 lees meer

Nieuwe website online
We zijn er trots op: onze nieuwe website staat 'live'! lees meer

Recente nieuwsberichten staan in het nieuwsoverzicht.