Echte emotie van DELA
                    Het is alweer 7 jaar geleden dat Dela ‘echte emotie’ in de reclame bracht. Anno 2019 trekt het concept evenveel tranen. lees meer
TV is dood, lang leve TV
                    Er is een nieuwe versie uit van Media:Tijd, net als de vorige edities uit 2013 en 2015 levert het onderzoek veel inzichten over de tijdsbesteding in Nederland. lees meer
Hop on, take-off!
                    Eindhoven Airport is een campagne gestart om het gebruik van het OV te promoten. lees meer
Kwantum valt op
                    Creatief verhuisbericht van Kwantum in Tilburg. lees meer
Liefmans… on the rocks!
                    Bier? Met ijs? … je verwacht het niet  lees meer
Perfecte plaatjes schieten met Kamera Express 
                    Kamera Express is dit seizoen samen met Canon wederom partner van tv-programma 'Het Perfecte Plaatje' op RTL4.  lees meer
Kwantum stelt de vrouw centraal
                    Uit consumenteninzicht blijkt hoe belangrijk de rol is van de vrouw bij het nemen van beslissingen in het koopproces en de inrichting van een huis.  lees meer
Mijn TV té hard? 
                    Met die slogan gaat Van Boxtel hoorwinkels de campagne in voor de week van het gehoor.  lees meer
SP - Voor elkaar
                    Onder aanvoering van de nieuwe lijsttrekker Lilian Marijnissen, is de SP volop in beweging met de campagne voor de Gemeenteraadsverkiezingen. lees meer
Jan Linders kiest voor MediaValue
                    De supermarkten van Jan Linders zijn een begrip in Zuid-Oost Nederland, met ruim 60 winkels in deze regio.  lees meer
De campagneresultaten lachen je toe!
                    In het voorjaar heeft MediaValue in samenwerking met Ontwerpbureau RS een campagne ingezet voor Beurskens Schoenmode . In plaats van de voor Beurskens  traditionele voorjaarscampagne in de regionale printtitels? kranten is dit jaar ingezet op online advertising.  lees meer
#PakDeMacht 
                    De SP is klaar om te knokken, voor de zorg, voor de AOW-leeftijd en voor de Groningers om maar een paar issues te noemen. lees meer
Kwantum laat het wonen van alledag zien
                    Kwantum bestaat 40 jaar en viert dat met een campagne die het echte wonen viert.  lees meer
Angstaanjagende Halloween Nights in Attractiepark Toverland
                    Ook dit jaar zijn er weer 8 avonden van de populaire Halloween Nights in Attractiepark Toverland.  lees meer
Kwantum geeft gratis stoelen weg!
                    Vorige week ging de VT wonen & designbeurs in de RAI van start en Kwantum stond er ook. lees meer
Iedereen is mooi… van Van Tilburg
                    Van Tilburg Mode gaat met nieuwe commercial op TV en in de bioscoop lees meer
SP trapt Prinsjesdag af
                    De SP kiest voor MediaValue als mediabureau in de aanloop naar de verkiezingen in 2017 lees meer
MediaValue wint de Johan Cruijff Schaal
                    PSV heeft de eerste prijs van het seizoen binnen met de winst van de Johan Cruijff Schaal. lees meer
Zilveren Cross Media Award DELA
                    Sanoma|SBS en DELA winnen een Zilveren Cross Media Award met Waarom Wachten? na een nominatie in de categorie Cross Media Case van het Jaar.  lees meer
MediaValue opent tweede kantoor in Rotterdam
                    Per 15 maart gaat MediaValue uitbreiden met een tweede kantoor in Rotterdam. Hiermee willen we onze positie in de Nederlandse markt, en dan met name boven de rivieren, verder vormgeven. We blijven geloven in een no-nonsense aanpak, korte lijnen en een direct aanspreekpunt met een senior-adviseur voor de klant. Met een locatie in de Maasstad zitten we met ingang van 15 maart nog dichter op de bal.  lees meer
Sligro timmert aan de weg
                    ‘Groots in genieten’ is  de pay-off van Sligro.  lees meer
DELA kiest wederom voor MediaValue
                    Na een pitch met diverse mediabureaus heeft Coöperatie DELA onlangs besloten de samenwerking met MediaValue te continueren. lees meer
Vervolg Campagne Audiolezen
                    Na twee eerdere en zeer succesvolle campagnes op radio gaan we in november weer verder met de campagne van audiolezen. Weet u wat radio voor uw organisatie kan betekenen?  lees meer
Radiocampagne Altran
                    Al meer dan 30 jaar ondersteunt Altran haar klanten bij het ontwerpen en ontwikkelen van nieuwe producten lees meer
Kwantum Vloeren Campagne
                    In 2015 is Kwantum elke maand op de buis met verschillende thema’s en acties.  lees meer
Nieuwe DELA campagne ‘Wat je meegeeft’ op televisie
                    Dela gaf aan 21 vaders en 1 lesbische moeder een camera mee met de vraag om de geboorte van hun kind - geheel zelfstandig - vast te leggen. lees meer
Varilux voorjaarscampagne 2015
                    In maart is de nationale campagne gestart van Essilor  lees meer
Campagne Audiolezen
                    Campagne Audiolezen lees meer
Nieuwe TV campagne Essilor
                    Nieuwe TV campagne Essilor lees meer
Kwantum lanceert nieuwe cross channel campagne!
                    Kwantum lanceert nieuwe cross channel campagne! lees meer
Angstige momenten bij Attractiepark Toverland
                    Halloween Nights in Attractiepark Toverland. Durf jij het aan? lees meer
Nieuwe klant, Outfittery.nl
                    Nieuwe klant, Outfittery.nl lees meer
Nieuwe TV campagne Cooperatie DELA 
                    Nieuwe TV campagne Cooperatie DELA  lees meer
Kogel door de kerk: 19 Sanoma-titels verkocht
                    De verkoop van negentien titels van Sanoma aan New Skool Media is definitief goedgekeurd door de vakbonden, ondernemingsraden en licentiegevers. lees meer
Dela's Waarom Wachten? - deel 2
                    Na de ‘mooie woorden’-campagne van 2013, komt coöperatie DELA vandaag met een vervolg.  lees meer
DELA-hit Ogilvy krijgt drievoudig vervolg
                    MediaValue verzorgt planning en inkoop van de campagne.
Na het eerste deel van de vaak geprezen ‘mooie woorden’-campagne van vorig jaar lanceert  lees meer
Lachwekkend lage prijzen bij Kwantum
                    Vanaf vandaag zijn de commercial te zien op TV lees meer
Grand Prix voor DELA bij IMC European Awards
                    De veelbekroonde campagne 'Waarom wachten tot het te laat is' van DELA, gemaakt door Ogilvy, heeft de hoogste onderscheiding gewonnen bij de IMC European Awards. lees meer
Radiocampagne De Meeuw Oirschot
                    ‘Kan ons gebouw meegroeien met het aantal werkplekken?’
'Hoeveel klaslokalen hebben we in de toekomst eigenlijk nodig?’ lees meer
Campagne DELA wint een Gouden Effie!
                    De reeds veelbekroonde campagne “DELA. Voor Elkaar.” heeft in de categorie Merkcampagne een Gouden Effie gewonnen. lees meer
Effie uitreikingen 2013
                    De afgelopen jaren was schraalhans keukenmeester, maar dit jaar is er drie keer Goud, een keer Zilver en tien keer Brons. lees meer
TMG stopt met Hyves. Dat melden bronnen rond het Telegraaf-concern.
                    TMG stopt met Hyves. Dat melden bronnen rond het Telegraaf-concern. lees meer
Bij uitgeverij Sanoma verdwijnen 500 banen. Een groot aantal tijdschrifttitels gaat verdwijnen, er blijven 17 titels over. 
                    Bij uitgeverij Sanoma verdwijnen 500 banen. Een groot aantal tijdschrifttitels gaat verdwijnen, er blijven 17 titels over.  lees meer
Outdoor gaat interactief.
                     lees meer
Dela wint Grand Prix in Cannes !!
                     lees meer
TV zorgt voor daling bruto mediabestedingen 2012
                    TV zorgt voor daling bruto mediabestedingen 2012 lees meer
Nieuwe website online
                    We zijn er trots op: onze nieuwe website staat 'live'! lees meer
Recente nieuwsberichten staan in het nieuwsoverzicht.