Kwantum laat het wonen van alledag zien

Kwantum bestaat 40 jaar en viert dat met een campagne die het echte wonen viert. De retailer wil niet het overgestileerde 'showroom'-wonen laten zien, wat consumenten doorgaans in commercials en woonbladen voorgeschoteld krijgen, maar het wonen van alledag en van iedereen. Dat is de belangrijkste inspiratiebron voor de producten en services die Kwantum biedt, zegt communicatiemanager Letteke Bens.

Bens: ’Om een actuele retailformule te blíjven, moet je continu verjongen. Daarom heeft Kwantum de succesvolle campagne "Daar woon je beter van!" aangescherpt op basis van 10 belangrijke retailtrends.' Samen met Canday heeft Kwantum de afgelopen maanden gewerkt aan het verankeren van de trends in het denken en doen. Dit heeft geresulteerd in een nieuwe integrale campagne die behalve het jubileum vooral ook het echte wonen moet vieren.

MediaValue verzorgt de mediaplanning - en inkoop voor Kwantum, uiteraard ook voor deze campagne. Klik hieronder om de te commercial te bekijken.

Publicatie: 6 oktober 2016