Testing 1,2,3...

In het huidige medialandschap is het voor organisaties steeds moeilijker om hun doelgroep te bereiken. Onder andere door de opkomst van online, mobile en meer en meer (digitale-) televisiezenders is de pluriformiteit van de media aanzienlijk toegenomen.
MediaValue ziet dit als een kans. We kunnen door deze veelzijdigheid van de media immers veel gerichter in contact treden met grote groepen mensen die een gemeenschappelijke interesse hebben en zo uw mediabudget op een veel efficiënter manier inzetten.

Wel even je browser refreshen voor het beste resultaat...

De laatste jaren wordt veel gesproken over de crisis en het teruglopen van economische groei. Onder de huidige omstandigheden zien veel bedrijven zich genoodzaakt om te snijden in hun marketingbudgetten. Natuurlijk merken wij dit ook en zien wij dat een aantal van onze klanten een stapje terug doet. Maar misschien juist wel door deze omstandigheden weten ook steeds meer adverteerders MediaValue te vinden. In tijden waarin alles niet meer zo vanzelfsprekend is gaan bedrijven ook kritischer kijken naar hun uitgaven. Hierin is MediaValue voor hen een partner. Een Full Service mediabureau waarbij een gedegen advies wordt gecombineerd met een grote inkoopkracht. Dat is een mediabureau met meerwaarde!