Een goed begin is het halve werk. Aan de hand van uw briefing gaan wij aan de slag. Wie is uw doelgroep en wat is de boodschap die we aan hen over willen brengen? Wat is uw budget en in welke periode moet de campagne lopen? Aan de hand van de input die wij krijgen gaan wij kijken naar de meest optimale manier om de doelgroep te bereiken. Wij maken hiervan gebruik van diverse onderzoeken zoals bijvoorbeeld het NOM (Nationaal Onderzoek Multimedia), het HOI (Instituut voor Media Auditing), de STIR, het jongerenonderzoek, het buitenreclameonderzoek, het Decision MakersSurvey enz. enz.
Aan de hand van deze onderzoeken maken we een strategische keuze. Welk mediumtype past het best bij u als adverteerder, bij uw communicatiedoelstelling en eventueel bij de reeds bestaande creatieve ideeën die er al liggen voor de invulling van de campagne? Zodra we de strategie voor ogen hebben en weten met welke mediatypen we aan de slag willen dan gaan we de plannen verder uitwerken. Welke titels willen we inschakelen en met welke frequentie? Hiernaast geven we vanzelfsprekend ook een verwachting af van het bereik dat de totale campagne gaat realiseren.